Nějaké otázky? Tady jsou odpovědi! Dole jsou otázky rozděleny do tematických okruhů.

1.
InPost je síť automatických pošt umožňujících uložení zásilky určené konkrétnímu adresátovi kurýrem. Zásilka čeká na svého adresáta uložená v příslušném boxu, dokud si ji adresát nepřijde vyzvednout.
2.
InPost umožňuje doručení zásilky a její uložení po dobu, než si zásilku vyzvedne adresát. Je-li zásilka doručitelná pouze proti platbě na dobírku, požádá poštomat nejprve o zaplacení dobírky formou karetní platby, a teprve poté je zásilka uvolněna.

Prozatím lze do poštomatu doručovat, ale již velmi brzy bude InPost disponovat těmito službami:

Adresa - Poštomat: tedy doručení z běžné adresy do poštomatu

Poštomat - Poštomat: jinak také odeslání z poštomatu a doručení do poštomatu jiného

Poštomat - Adresa: opačná verze první varianty
3.
Těsně před tím, než by se otevřel box s běžnou zásilkou, poštomat zjistí, že je za zásilku potřeba inkasovat peníze. O požadavku na platbu i její výši Tě informuje dotykový displej. Pak jen stačí sledovat instrukce na displeji a uhradit částku prostřednictvím karetní čtečky umístěné pod obrazovkou. Je to bezpečné a intuitivní.
4.
Poštomaty jsou dostupné ve dne i v noci a vyzvednutí zásilky trvá pouhých 7 sekund.
5.
Jsou vždy tam, kde jsou lidé. Uprostřed rezidenčních čtvrtí. Vždy v blízkosti obchodu s potravinami, nákupního centra nebo čerpací stanice. Stojí vždy v otevřeném prostoru, takže jsou dostupné po 24 hodin denně. Zkus se podívat po nejbližším poštomatu ve svém okolí.
6.
Poštomat pojme zásilku o rozměrech 41 cm x 38 cm x 64 cm. To je přesně vnitřní rozměr největšího úložního boxu. Maximální hmotnost zásilky je 30 kg.
7.
Následující předměty a látky nelze doručovat prostřednictvím Poštomatu InPost:
  • hotovost a cenné papíry
  • cennosti (šperky, starožitnosti, umělecké předměty)
  • zbraně, explozivní materiály nebo hořlaviny
  • chemikálie nebezpečné pro okolí
  • narkotika a psychotropní látky
  • rychle se kazící zboží
  • zvířata a rostliny
  • jiné předměty, u kterých tomu zamezuje zákon
Pro detailní přehled povolených a nedoporučených předmětů a látek prosím navštiv naše Všeobecné obchodní podmínky.
8.
9.
Ne. V každém boxu se může z technických důvodů nacházet jen jeden balík.
10.
V partnerském e-shopu. Stačí, když zvolíš InPost jako způsob doručení, a pak už jen zvolíš ten správný poštomat.
11.
1.
Cokoliv, pokud tomu nebrání zákon nebo všeobecné podmínky společnosti InTime. Seznam věcí, které nelze doručit je k nalezení v sekci Nudné formality. Zásilka by se měla také vejít do jedné z možných velikostí boxů: velikost A 8 x 38 x 64 cm , velikost B 19 x 38 x 64 cm, velikost C 41 x 38 x 64 cm.
2.
3.
Jakmile je tvůj balík doručen kurýrem do poštomatu, obdržíš okamžitě SMS nebo e-mail se zprávou. Zpráva bude obsahovat číslo zásilky, adresu poštomatu a 6-místný kód potřebný k otevření boxu se zásilkou.
4.
72 hodin od momentu doručení kurýrem do poštomatu (víkendy a svátky se nepočítají).
5.
Samozřejmě. První zpráva, kterou obdržíš (SMS nebo e-mail) k Tobě dorazí ihned po tom, co bude zásilka uložena v Poštomatu InPost. Pro všechny případy k tobě, po 48 hodinách od uložení zásilky, dorazí ještě upomínka stejnou cestou jako v prvním případě.
6.
Po uplynutí úložní lhůty bude zásilka ještě 4 dny čekat na nejbližším depu In Time. Po té bude vrácena odesilateli.
7.
Osoba, které svěříš vyzvednutí zásilky by měla být vybavena tvým telefonním číslem a bezpečnostním kódem pro otevření boxu.
8.
Aktuální polohu zásilky lze zjistit on-line na našich stránkách nebo na stránkách InTime. Klikni na Najdi svou zásilku a zadej číslo zásilky získané z textové zprávy nebo e-mailu.
9.
Následující pracovní den po té, co byla zásilka odeslána. Zásilku lze sledovat zadáním jejího čísla v InTime tracking systému.
1.
Tato služba je dostupná jak soukromým osobám, tak i firmám. Kurýrní firma InTime je naším výhradním partnerem. Staň se jejím zákazníkem a InPost je ti k dispozici.
2.
  1. objednej InTime Zavolej na zákaznické centrum InTime tel.246 092 912
  2. připrav si adresní údaje Místo adresy zvol správný Poštomat InPost a na adresním štítku uveď jeho číslo. Nezapomeň doplnit mobilní číslo adresáta nebo alespoň jeho e-mail, abychom jej mohli po doručení do poštomatu informovat.
  3. předej zásilku kurýrovi
Pokud potřebuješ zjistit, kde se Tvá zásilka právě nachází, můžeš využít on-line InTime vyhledávání nebo zavolat na zákaznický servis InTime 246 092 912, kde Ti určitě pomohou. Jakmile je zásilka doručena do cílového poštomatu, obdrží adresát zprávu na mobil nebo emailem.
3.
Pokud si zákazník nevyzvedne zásilku do 3 pracovních dnů od doručení do poštomatu, bude zásilka uložena na nejbližším depu InTime, kde bude čekat ještě dlaší 4 dny. Po uplynutí této lhůty bude vrácena zpět odesílateli.
1.
Jsme průkopníky ve svém oboru. Disponujeme 100 Poštomaty InPost umístěnými v čtvrtích měst s největší hustotou osídlení. Náš poštomat se nachází 5 minut jízdy autem od domu v případě 30% české populace. Naše poštomaty najdeš v místních nákupních centrech s potravinami, blízko důležitých dopravních uzlů nebo na městských benzinových stanicích. Dbáme na to, aby blízko poštomatu byla možnost bezplatného parkování a snadný přístup k městské hromadné dopravě.

Naše poštomaty jsou intuitivně ovladatelné a obsluhují po 24h denně včetně víkendů a svátků.
2.
Chceš svým zákaznkům zajistit pohodlné doručení? Obrať se na zákaznický servis InTime - našeho výhradního partnera. Tel: 246 092 912 (zákaznická linka je dostupná v pracovní dny mezi 7:00 a 18:00) nebo email: dispecer@intime.cz. Případně rovnou přejdi na stránky InTime.
3.
Integrace není nic záhadného ani těžkého. Jde jen o zkopírování a vložení několika řádků předpřipraveného kódu do košíku e-shopu, ve fázi objednání dopravy. Na stránkách se objeví "widget" umožňující objednání do Poštomatu InPost. Informace o dostupných poštomatech budou stále aktuální.
4.
Vůbec ne! Integrace objednacího widgetu nijak do struktury ani funkčnosti stránek nezasáhne. Umožní pouze rozšíření objednacího procesu o výběr aktuálně dostupných poštomatů, a to buď formou seznamu nebo intuitivní mapy. Ty se po zvolení InPost jako alternativy doručení zobrazí v samostatném mini-okně a po dokončení objednávky opět zmizí, aniž by návštěvník opustil původní stránky.

Výhody plynoucí z integrace dalece převýší námahu, kterou je potřeba vynaložit. Pomoc je při tom stále na dosah.
5.
Ceny stejně tak jako veškeré smluvní podmínky za služby InPost najdete na stránkách InTime. InTime je výhradním poskytovatelem služby InPost v České republice.
6.
  1. objednej InTime
    Zavolej na zákaznické centrum InTime tel.246 092 912 nebo (jako stálý zákazník) využij možnosti on-line objednání na v systému A-Z.
  2. připrav si adresní údaje
    Místo adresy zvol správný poštomat a na adresním štítku uveď jeho číslo. Nezapomeň doplnit mobilní číslo adresáta nebo alespoň jeho e-mail, abychom jej mohli o doručení do poštomatu informovat.
  3. předej zásilku kurýrovi
7.
Radeji ještě jednou prověř, zda bylo zadáno správné číslo telefonu a bezpečnostní kód. Pokud to pořád nefunguje raději zavolej na zákaznický servis. Jeho číslo najdeš na poštomatu.
8.
Nedoručení SMS zprávy může být zapříčiněno špatně zadaným telefonním číslem. Je také potřeba mít na paměti, že SMS jsou doručovány pouze na mobilní telefony. Jestli postrádáte e-mail, raději se podívejte ještě do spamu. Některé mailové programy tento email mohou špatně vyhodnotit. Každopádně kontaktováním zákaznického servisu na lince 296 189 189 nic nepokazíš.
9.
Není důvod k panice. Nejprve se podívej do tracking aplikace a prověř, kde se zásilka nachází. Není-li zásilka vidět ani tam, pak doporučujeme neprodleně kontaktovat zákaznickou podporu na lince 296 189 189.
10.
Rozhodně to nebude dlouho trvat, ale když už se stalo, budeme Ti vděční, když nás na to upozorníš telefonicky na zákaznické podpoře. Číslo najdeš na poštomatu. Pokusíme se to co nejrychleji napravit.
11.
Jsme si jisti, že ano. Poštomat hlídají nepřetržitě minimálně 3 kamery, je vybaven poplachovou sirénou a jde o pořádný kus kovu. Bezpečí poskytují i samotná místa kde jsou poštomaty umístěny.

Proti neoprávněnému vyzvednutí obsahu schránky chráníme adresáta jeho vlastním telefoním číslem a jedinečným bezpečnostním kódem, který zná jen on sám.
12.
V momentě, kdy je zásilka doručena do poštomatu, obdrží adresát textovou zprávu na svůj mobil nebo e-mail. Zpráva obsahuje a) adresu poštomatu, b) jedinečný bezpečnostní kód, který otevře box se zásilkou. Pak už jen stačí řídit se instrukcemi na dotykové obrazovce poštomatu.

Zásilky doručitelné proti platbě dobírky vyžadují ještě platbu na samoobslužném karetním terminálu. I to je záležitost intuitivní a permanentně asistovaná nápovědou poštomatu.
13.
Aby se zásilka vešla do největšího boxu, je třeba dodržet tyto míry: 41 cm x 38 cm x 64 cm. Maximální hmotnost zásilky je omezena na 30 kg.
14.
Každý Poštomat InPost disponuje těmito třemi velikostmi boxů:
A: 8 cm x 38 cm x 64 cm
B: 19 cm x 38 cm x 64 cm
C: 41 cm x 38 cm x 64 cm
wirtualny doradca