Startovní balíček

Návod k integraci do e-shopu

 

Není to žádná věda. V podstatě jde jen o dva kroky:

UMÍSTĚNÍ VYHLEDAVAČE POŠTOMATŮ DO KOŠÍKU

Do košíku umístěte mapku (widget), která Vašemu zákazníkovi umožní zvolit si vhodný poštomat pro doručení objednaného zboží.

NASTAVENÍ ZPŮSOBU REALIZACE OBJEDNÁVEK

Zvolte si jeden ze způsobů, jakým budete In Time předávat objednávky k přepravě:

RUČNÍ VKLÁDÁNÍ - objednání probíhá vyplněním adresních štítků ve webové aplikaci "Zásilky". Přístup do aplikace a zaškolení získáte na požádání.

AUTOMATIZOVANÁ DATOVÁ VÝMĚNA (CSV, XML, REST API) - převezme objednávky ve formátu v jakém jej exportuje váš informační systém. Bude ovšem vhodné sáhnout po podpoře vašeho vývojáře.

Podpora

 

Nevíš-li si rady se zprovozněním služby Poštomat InPost, neváhej využít možnosti

BEZPLATNÉ KONZULTACE

 

Vývojáři, zde si příjdete na své. Pod jednotlivými odkazy najdete detailní manuály a příklady nastavení

PODOPORA PRO VÝVOJÁŘE

MANUÁL IMPORTY CSV A XML

Integrace do zakoupených e-shopů

 

Jste-li uživateli některé z otevřených e-shop platforem (e-shop byl koupen), je pravděpodobné, že již máte službu integrovánu a její zprovoznění je pouze otázkou nastavení v oblasti volby dopravců. Otázku, zda je již služba ve Vašem e-shopu aktivní, prosím položte svému poskytovateli. V případě, že tomu tak není, kontaktujte nás prostřednictvím vzkazu nebo telefonicky. Vašeho poskytovatele sami kontaktujeme a vše potřebné zařídíme. S nastavením služby Vám rádi pomůžeme. Jistě to pro Vás rád udělá i Váš poskytovatel e-shopu.

Je-li již integrováno, je aktivování služby otázkou nastavení parametrů v oblasti volby doručovacích metod. Případně kontaktování Vašeho poskytovatele, aby tuto aktivaci udělal za Vás.

Pokud službu Poštomaty InPost Váš poskytovatel e-shopu zatím nenabízí, obraťe se na nás. Učiníme vše potřebné.